Пластина т/с LNUX 301940-23 4С15

Пластина т/с LNUX 301940-23 4С15 від компанії ПП Король - фото 1
855 ₴
Мін. сума замовлення у продавця 1 000 ₴
В наявності
Від 59.00 ₴/міс Умови кредитування

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Банківська картка (Liqpay)
 WayForPay
 Післяплата
 Оплата під час самовивезення по м. Івано-франківськ, львів, Київ, Луцьк, Дніпро
 Оплата кур'єрові по м. КУрєру (Картою)
Показати всі 7 способів оплати

Опис

Нові різальні пластини для оброблення колісних пар

   Різальні пластини з твердих сплавів традиційно  застосовуються під час оброблення колісних пар  рухомого складу та репрофілюванню та свердлінню рейок.  Такі пластини виробляє ОАО «Кировградський завод твердих сплавів» — основний виробник твердих сплавів у Росії.

   1993 року на заводі був начатий серійний випуск чашкових різців 30,8 мм, 27,8 мм, 12 мм, призначених для оброблення поверхні катання коліс локомотивів і вагонів. Одночасно почалися випробування сучаснішої пластини LNUX 301940.

 Мине п'ятнадцять років. За цей час на підприємстві була здійснена  технічна  реконструкції, яка дала можливість  перейти на  новий якісний рівень продукції. 

 І передусім це торкнулося випуску  пластин для підприємств ОАО «РЖД». Найсучасніше обладнання та технології, якими користуються провідні світові виробники твердих сплавів,  застосовуються в нас  при  виробництва тангенціальних пластин, чашкових різців і змінних багатогранних пластин.

 Нова тангенціальна різальна пластина LNUX 301940-23, як і марка сплаву КС35РТ, з якої вона виготовлена, є останніми розробками фахівців ОАО «КЗТС».

Під час випробувань у вагонному ремонтному депо «Сасово» Московської дирекції з ремонту вантажних вагонів такими пластинами обшивали, зокрема суцільнокатні колеса підвищеної якості та твердості  за ТУ 0943-157-01124328-2003 з експлуатаційними дефектами у формі навару, повзунків і вищербін. Двома різцями було оброблено 68 колісних пар, з яких 40 були тверді.  Такий результат —  62 колісні пари,   оброблені двома пластинами — був досягнутий під час випробувань, проведених цього року в АТ «Акмольський вагоноремонтний завод».

 Також і в Пасажирському вагонному депо «Челябінськ» під час виробничих випробувань пластини показали високу стійкість. Кожній різальній  крайкою пластини було оброблено 14-15 коліс.

 Новий сплав марки  КС35РТ був створений на основі марок   КС35 і КС35ПУ, які  раніше  показали гарну стійкість і   були  входять до класифікатора фінансових-технічних ресурсів  «Росжелдорснаба» і, у такий спосіб, рекомендовані для оброблення коліс.

 Новий сплав відрізняється від своїх попередників наявністю сучасного багатошарового зносостійкого покриття. Крім цього в новій  пластині LNUX 301940-23 зі сплаву марки КС35РТ передбачені оригінальні рішення конструкції різальної крайки та передньої поверхні загалом, які покращують стружкодробування, сприяють рівномірному зношуванню пластини та збільшенню продуктивності процесу оброблення в кінцевому підсумку. 

Характеристики

Код товару
PR37489
Виробник
Say-Mak
Країна виробництва
Туреччина
Производство
Турция
Артикул
PR37489