Пластина т/с LNUX 301940-23 4С25
Доставка
Оплата
Опис
Нові різальні пластини для оброблення колісних пар |
Різальні пластини з твердих сплавів традиційно застосовуються під час оброблення колісних пар рухомого складу та репрофілюванню та свердлінню рейок. Такі пластини виробляє ОАО «Кировградський завод твердих сплавів» — основний виробник твердих сплавів у Росії.
1993 року на заводі був начатий серійний випуск чашкових різців 30,8 мм, 27,8 мм, 12 мм, призначених для оброблення поверхні катання коліс локомотивів і вагонів. Одночасно почалися випробування сучаснішої пластини LNUX 301940.
Мине п'ятнадцять років. За цей час на підприємстві була здійснена технічна реконструкції, яка дала можливість перейти на новий якісний рівень продукції. І передусім це торкнулося випуску пластин для підприємств ОАО «РЖД». Найсучасніше обладнання та технології, якими користуються провідні світові виробники твердих сплавів, застосовуються в нас при виробництва тангенціальних пластин, чашкових різців і змінних багатогранних пластин.
Нова тангенціальна різальна пластина LNUX 301940-23, як і марка сплаву КС35РТ, з якої вона виготовлена, є останніми розробками фахівців ОАО «КЗТС». Під час випробувань у вагонному ремонтному депо «Сасово» Московської дирекції з ремонту вантажних вагонів такими пластинами обшивали, зокрема суцільнокатні колеса підвищеної якості та твердості за ТУ 0943-157-01124328-2003 з експлуатаційними дефектами у формі навару, повзунків і вищербін. Двома різцями було оброблено 68 колісних пар, з яких 40 були тверді. Такий результат — 62 колісні пари, оброблені двома пластинами — був досягнутий під час випробувань, проведених цього року в АТ «Акмольський вагоноремонтний завод». Також і в Пасажирському вагонному депо «Челябінськ» під час виробничих випробувань пластини показали високу стійкість. Кожній різальній крайкою пластини було оброблено 14-15 коліс. Новий сплав марки КС35РТ був створений на основі марок КС35 і КС35ПУ, які раніше показали гарну стійкість і були входять до класифікатора фінансових-технічних ресурсів «Росжелдорснаба» і, у такий спосіб, рекомендовані для оброблення коліс. Новий сплав відрізняється від своїх попередників наявністю сучасного багатошарового зносостійкого покриття. Крім цього в новій пластині LNUX 301940-23 зі сплаву марки КС35РТ передбачені оригінальні рішення конструкції різальної крайки та передньої поверхні загалом, які покращують стружкодробування, сприяють рівномірному зношуванню пластини та збільшенню продуктивності процесу оброблення в кінцевому підсумку. |